50 jaar jubilaris bij Schakels

Dit jaar is dat Gerda Breed.
50 jaar is een hele tijd en ook dit jaar speelt Gerda weer mee. Toneel is al jaren een grote hobby van Gerda en natuurlijk ook van haar man Vincent, die inmiddels al 61 jaar lid is. Samen een schat aan ervaring van wel samen 111 jaar toneelspelen.
Ook hun zoon en dochter hebben deze toneel liefde overgenomen en spelen ook al jaren bij een vereniging. Hun dochter Marieke ook al weer 20 jaar lid bij Schakels.

Maar nu is het Gerda waar het om gaat. Gerda in het zonnetje.
Ze draait al zo lang mee, is actief met de muziek binnen de vereniging, heeft in het verleden ook enkele toneelstukken geregisseerd, helpt met onze kleding vermaken en samenstellen, het overhoren van spelers, je kan het niet zo gek bedenken of Gerda stond of staat nog steeds paraat. Ze is tot op de dag van vandaag nog een betrokken en zeer gewaardeerd lid binnen onze vereniging.

Wij feliciteren Gerda van harte met haar 50-jarig jubileum 💐
 Hieronder een foto van een scène die ze samen hebben uit  “Een Voorstelling” in een bewerking van Jibbe Willems.